Regulamin

Regulamin rezerwacji

§1
 Postanowienia ogólne

Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu miejsc noclegowych oferowanych na stronie: www.solonamolo.pl Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między: Blue Solutions Grzegorz Pietrukiewicz, Al. Niepodległości 840/1, 81-840 Sopot, zwanym dalej Solo na Molo, a Klientem na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.

§2 
Umowa najmu

Umowa obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu. Dojazd, wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leżą wyłącznie w gestii Klienta. W cenę wynajmu wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda). Pobierane są opłaty miejscowe (tzw. klimatyczne) zgodnie z aktualnie obowiązującymi stawkami.
Solo na Molo, nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat ponad te, które zostały wskazane na stronie internetowej oraz w niniejszym regulaminie. Wszystkie apartamenty są umeblowane i wyposażone w pościel i ręczniki hotelowe bez dodatkowych opłat.

§3 
Rezerwacja

Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod nr +48 789 182 140 lub wysyłając e-mail na adres: info@solonamolo.pl. Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową, brak tej formalności spowoduje:
 jej anulację o godzinie 18:00, jeśli rezerwacja jest dokonana w dniu przyjazdu; jej anulację po upływie 12h od momentu dokonania rezerwacji telefonicznej, jeśli została ona dokonana w, na co najmniej jeden dzień przed przyjazdem
W celu dokonania rezerwacji należy podać:
- datę planowanego przyjazdu oraz długość pobytu
- planowana godzinę przyjazdu
- liczbę osób w apartamencie (osoby dorosłe oraz dzieci, podając ich wiek dzieci)
- imię i nazwisko
- adres zamieszkania
- numer telefonu
- adres email
- dane do faktury, jeśli będzie wymagana

Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji do klienta zostaje przesłane potwierdzenie dokonania rezerwacji wraz z danymi do wpłaty 50% wartości całości rezerwacji w celu jej zagwarantowania. W przypadku ofert specjalnych obowiązują warunki rezerwacji okreslone w przemiotowej ofercie.

Regulamin pobytu

§1 
Postanowienia ogólne

Regulamin określa warunki najmu miejsc noclegowych oferowanych na stronie: www.solonamolo.pl Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między: Blue Solutions Grzegorz Pietrukiewicz, Al. Niepodległości 840/1, 81-840 Sopot, zwanym dalej Solo na Molo, a Klientem na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.

§2 
Doba hotelowa

Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 dnia przyjazdu Gościa, do godziny 11:00 dnia wyjazdu.
Wcześniejszy przyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania po konsultacji pod nr +48 789 182 140 lub +48 663 384 374
Późniejszy wyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność apartamentów istnieje możliwość późniejszego wyjazdu za dodatkową opłatą:
Przedłużenie doby hotelowej do 13:00, opłata w wysokości 25% wartości ostatniej zarezerwowanej doby
Przedłużenie doby hotelowej do 15:00, opłata w wysokości 35% wartości ostatniej zarezerwowanej doby
Przedłużenie doby hotelowej do 18:00, opłata w wysokości 50% wartości ostatniej zarezerwowanej doby

§3
 Zasady zameldowania

Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz podania numeru karty kredytowej, jej daty ważności, jako zabezpieczenia za powierzony, w pełni wyposażony apartament. W przypadku braku karty kredytowej obiekt ma prawo poprosić od Gościa depozyt gotówkowy w wysokości 500 zł, zwrotny w chwili opuszczenia apartamentów.

Solo na Molo zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który:

  • nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu,
  • odmawia złożenia depozytu gotówkowego, bądź odmawia podania nr karty i daty jej ważności jako zabezpieczenie,
  • znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
  • podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin.

W przypadku przyjazdu większej liczby gości do zarezerwowanego apartamentu, niż ta, która była zgłaszana przy dokonywaniu rezerwacji, lub przekraczającej pojemność apartamentu rezerwowanego, uznana jest za złamanie warunków rezerwacji i skutkuje jej anulowaniem i utratą wcześniej wpłaconych środków przez klienta.
Kody wejściowe do apartamentów wydane będą na miejscu lub przesłane klientowi mailem, bądź SMSem. Zameldowanie odbywa się po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod nr +48 789 182 140 lub +48 663 384 374 w godzinach 15:00- 21:00.

Wydanie kodów wejściowych do apartamentu nastąpi po dokonaniu formalności meldunkowych oraz po uiszczeniu opłaty za cały zarezerwowany pobyt, z uwzględnieniem wcześniej wpłaconej kaucji gwarancyjnej.
W sytuacjach wyjątkowych i w miarę możliwości ze strony obsługi istnieje możliwość przyjazdu nocnego po godzinie 21:00. Rezerwacja taka musi być zagwarantowana kartą kredytową /płatniczą (poprzez podanie jej numeru, daty ważności i numeru CVC/CVV).  Hotel obciąży kartę kredytową / płatniczą, opłatą w wysokości 100% za cały zarezerwowany pobyt.

§4
 Parkowanie pojazdów

Do każdego Apartamentu przysługuje wyłącznie jedno miejsce postojowe na terenie posesji. Każde kolejne miejsce postojowe w ramach jednego Apartamentu, możliwe po uzgodnieniu dostępności i uiszczeniu opłaty 50zł/dobę, wymagane jest dokonanie rezerwacji oraz uzyskanie informacji odnośnie dostępności miejsca. Goście zobowiązani są do parkowania na miejscu wskazanym przez personel. MIejsca parkingowe nie są strzeżone, ani monitorowane, obiekt nie odpowiada za ewentualną utratę lub uszkodzenie pojazdu.

§5
 Wymeldowanie i zdanie kluczy

Opuszczenie apartamentu odbywa się w Solo na Molo w dniu wyjazdu do godziny 11:00. Apartamenty po wyjeździe są sprawdzane przez personel obiektu, w przypadku stwierdzenia usterek, zniszczeń bądź strat w wyposażeniu apartamentu, goście za powstałe szkody bądź straty w wyposażeniu zostaną dodatkowo obciążeni. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez obsługę, będą dochodzone na drodze sądowej.

§6
 Cisza nocna

Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00. W przypadku zgłoszonego zakłócenia spokoju Solo naMolo ma prawo nałożyć na Gości karę pieniężną w wysokości 500 zł doliczając ją do rachunku gościa.

§7
 Odpowiedzialność za apartament

Goście zobowiązani są do utrzymywania apartamentu w stanie zastanym. W przypadku wyrządzenia szkody w apartamencie Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce przedstawiciela Solo na Molo.
Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Goście zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć lokal.

§8 
Zakaz palenia

W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna w wysokości 500 zł, doliczana do rachunku gościa.

§9
 Zmiana cen

Solo na Molo zastrzega sobie prawo do zmiany cen w wybranych okresach.

§10
 Zwierzęta domowe

Zwierzęta nie są akceptowane, ewentualnie po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem obiektu. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

§11 
Siły wyższe, sytuacje wyjątkowe

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Solo na Molo, rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego. Solo na Molo ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od Solo na Molo, nie będzie mogło być zagwarantowane.

§12
 Awarie

Solo na Molo zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w apartamencie bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 48 godzin od jej zgłoszenia, chyba, że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy.
Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Solo na Molo (dostawa mediów, w tym TV oraz Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.

§13 
Dane osobowe

Dane osobowe (adres e-mail) przekazywane przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz do ewentualnego wysyłania informacji o akcjach promocyjnych Solo na Molo. Dane powyższe nie zostaną przekazane ani odsprzedane żadnym podmiotom trzecim. Klient ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa w kampaniach promocyjnych.

§14 
Rozstrzyganie sporów

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Solo na Molo.

§15
 Postanowienia końcowe

  • Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w momencie rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby obiekt ma prawo pobrać opłatę za każdą dodatkową osobę lub zerwać kontrakt ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
  • Prosimy o nie pozostawianie wartościowych przedmiotów w obiekcie – Solo na Molo nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę lub zniszczenie
  • Osoby niezameldowane w obiekcie Solo na Molo nie mają wstępu na teren obiektu bez zgody właściciela obiektu

 

Regulamin określa warunki pobytu w obiekcie Solo na Molo. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu